להחזיר לילד את התכנון, הדיוק והריכוז |  שלומית אטיה

הי לכולם,
היום אני רוצה להעלות נושא חשוב. בעיקר בתקופה זו שכל הילדים יותר מול הזום ופחות מול הדף והעט ובכך הם מאבדים יכולות מוטוריות חשובות להתפתחותם.

הנושא: גרפו-מוטוריקה

גרפו-מוטוריקה הוא שימוש בכלי כתיבה אשר עמוד התווך לשימוש זה הוא: יציבות בתנועות הגוף והידיים.
כמו:
- אחיזה נכונה בכלי כתיבה
- ויסות כח נכון על כלי הכתיבה
- יכולת תכנונית וביצוע מדויק של צורה או מילה

ילדים רבים אוחזים לא נכון את כלי הכתיבה, משקיעים מאמץ רב ומתקשים ליצור במדויק את מה שהיו רוצים לכתוב או לצייר. דבר הגורם לתסכול, בעיקר בשנה הראשונה לבי"ס, בכיתה א', שהכל גם ככה חדש.

אני ממליצה לטפל בכך ולחזק בהם את המוטוריקה הגסה ועדינה כבר בגיל גן, על מנת למנוע תסכול בבי"ס.

אחד התרגילים שאני עורכת עם הילדים הוא- כתיבת צורות גאומטריות בהן יש תכנון ודרישה לדיוק. 

כל דיוק ברמה גבוהה יותר מייצר בילד מיקוד גבוה יותר וריכוז.

צילמתי עבורכם את אחד התרגילים שאני נותנת לילדים שמקסימים שמגיעים אלי.
בעזרת תרגיל זה ועוד תרגילים נוספים אני מחזקת את הילדים שבאים אלי לעבודת תכנון, דיוק ומיקוד.
מוזמנים לצפות בסרטון המצורף.

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ איתי- אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר:
שלומית אטיה - מאבחנת ומטפלת בשיטת וורדי
054-4234879