סיוטים, וביעותי לילה ומפלצות אצל פעוטות | ליאן בודאגה בן חביב

מה ההבדל בין סיוטי לילה לביעותי לילה/חלום בלהות. מה עושים כשיש מפלצת בחדר? האם זה קורה לכולם? האם זה הגיוני? ליאן בודאגה בן חביב מ'הורות בתבונה' מסבירה בפשטות ובנעימות מה זה אומר ומה אפשר לעשות

קרא עוד  

איך לאזן התקף חרדה | אדווה קאפ

כן, גם אני חוויתי בעבר תקופה של התקפי חרדה. בדיעבד אני יכולה לומר שזה היה חלק מתהליך ההתפתחות האישי שלי. באותה תקופה גדלתי להכיל קשת רחבה של רגשות וחלקים בי. אני רוצה לשתף אתכם בכמה תובנות שעזרו לי לאזן ולהתמודד עם התקפי החרדה. תיקחו את מה שמדבר אליכם וטוב לכם, ומה שלא- שישאר רק שלי;-)

קרא עוד  

מה ההבדל בין פחד לחרדה אצל ילדים | דליה ארוסי

"בטח יקרה לי משהו... את לא תבואי לקחת אותי... "אני פוחד שאני אמות... ותהיה לי אזכרה בגיל צעיר...". המשפטים החלו להישמע יותר ויותר. אין ספק, עובר עליו משהו. זה לא סתם פחדים רגילים. זה מתרחב. לכל תחום. מה ההבדל בין פחד לחרדה אצל ילדים, מתי זה דורש טיפול ומה התגובות האופייניות שכדאי לנו לשים אליהן לב.

קרא עוד  

כלי להתמודדות עם חוסר וודאות, לחץ וחרדות - המלצה | אורנה ויצמן

אורנה ויצמן, מטפלת בפסיכותרפיה, CBT ויועצת חינוכית, מתמחה בעבודה עם בני נוער על חרדות למיניהן, כישורים חברתיים ולחץ ממבחנים ממליצה על כלי פשוט עם אפקט עוצמתי, אותו היא מתרגלת עם בני הנוער שמגיעים אליה לטיפולים. לדבריה- תוצאות מופלאות! על מה היא מדברת?-כנסו ותקראו.

קרא עוד